Dan före dopparedan

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej på er! Idag har jag tagit det lungt, nästan lite för lungt. Det var meningen att jag skulle åka och träna, men det blev inget med det. I stället satt jag i fyra och en halv timma och målade. Fick en massa inspiration när jag bläddrade igenom konstnären Bob Ross' bilder och bestämde mig för att göra en egen. Jag har inte målat på ett tag, jag ritar oftast blyerts teckningar. Men det var kul att göra lite nytt! Här är resultatet!
Hoppas att morgondagen blir fin, för det är ju jul! p&k
Johanna
Written:

Gud vad fint du målar! God Jul på dig :)

Svar: Tack och god jul! :)
Ellen Dahlström


rebecca
Written:

jisses vad fin.

Svar: Vad snällt, tack!
Ellen Dahlström


JUNITJEJ
Written:

Vad duktig du är på att måla!
GOD JUL!

Svar: Tack så mycket! God jul på dig med!Kram
Ellen Dahlström


Emelie Petersson
Written:

Jätte fint :-) Duktig du är :-) God Jul

Svar: Tack :) god jul!
Ellen Dahlström


Sofia
Written:

Fin! God Jul :-)


Ana Zagreb
Written:

Wow! Jättefint! god jul!!

Svar: Tack!! :)
Ellen Dahlström


sjukt grym !!! <3

Svar: Tack så mycket! :) x
Ellen Dahlström