Förnyelse No.2

Update: | ✝ Publicerat i Photography
Hej! Som ni säkert ser så har jag ännu en gång designat om bloggen. Jag vart inte helt nöjd med den förra så jag kännde för att ändra lite. Nu är jag nöjd! Jag ville ha både menyn och skrivfältet lite bredare, och det fick jag. Ni kan ladda ned grundmallen till designen här.
Firar den breda designen med ett fint foto i 700px och med det säger jag godkväll. Nu ska jag plugga, läsa och dricka té. Ha det bra!
 
En favoritbild på mig och Olivia som vi tod i vintras.
Emelie FOTO
Written:

vilken cool bild :)

Svar: tackar :)
Ellen Dahlström


bysomeonecalledolivia.blogg.se
Written:

Snyggt!! :) xx


Ida Nilsson
Written:

haha vilket häftigt foto ni fick till :)

Svar: Tack, jag gillar det! :)
Ellen Dahlström


Ella Och Bonnie
Written:

SUper coola Bilder!!

Svar: åh tack!
Ellen Dahlström


EMMAS!
Written:

oj cool bild:D

Svar: tack så mycket :D
Ellen Dahlström