från min kamera upp på väggen

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej alla fina läsare! Jag märker att ni blir allt fler och fler, och det gläjer mig. Idag har jag pysslat och fixat lite. Jag har målat naglarna, gjort hår inpackning och ansiktsmask. Läst böcker och påbörjat inlärningen av en ny pianolåt. Jag har även redigerat och skrivit ut fyra nya bilder till min moodboard.
Jag hittade alla på facebook och dom sammanfattar verkligen en hel del fina händelser i mitt liv. Den översta till vänster är en bild från resan till Prag med skolan som vi gjorde i våras. Det var så sjukt kul! Vi åkte buss hela vägen och upplevde både Prag och Berlin tillsammans.
Den högra bilden är från julkonserten på Comventum 2011. Jag och tre tjejer var inledningsnummret. Vi sjöng en så fin akapella låt och det är något av det häftigaste jag gjort i hela mitt liv. Publiken var enorm men man såg den inte tack vare alla strålkastare, och tur var väl det för annars skulle jag nog varit vättskrämd...
Längst ned till vänster är en bild föreställande mig och Emina i sommras. Vi var på utflykt i Oxford tillsammans med språkresegruppen. Det är nog en av de finaste städer jag sett. Alla gamla byggnader och universitetet där scener från Harry Potter spelats in. Wow!
Den sista bilden är en rättså gammal bild (sommaren 2011 tror jag). Jag, Emina och Sofie var i Göteborg vid Sofies sommarstuga och hade det hur kul som hellst!
 
Eva persson
Written:

Hej!

Du är jätteduktig både på att skriva och att fotografera! Jättekul att gå in här och titta!

Svar: Tack Eva!!
Ellen Dahlström

Pappa
Written:

Jättebra!