Just another dedication post

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Jag har alltid älskat foto och film. Det är ett roligt sätt att uttrycka sig och inspireras av, och det är kanske just därför som jag har fastnat så mycket för youtube. Det började för några år sedan med youtubers som charlieissocoollike och nerimon. Jag vart helt besatt!
Jag kollade  video på video och jag kommer fortfarande ihåg texten till Duet With Myself som jag och Olivia sjöng på konstant. Charlie och Alex gör fortfarande videos, men jag har sagt upp mina prenumerationer och gått vidare till andra kanaler.
 
För några år sedan kollade jag på en engelsk serie som hette School of Comedy, och det var så jag fick reda på vilka tvillingarna Jack och Finn Harries var. Jag har tittat på deras videos sedan Jack skapade sin kanal JacksGap i början av sommaren 2011 och de är fortfarande mina favoriter! Här kommer en av favorit videosarna
(kanske därför att mitt gröna paket är med i videon ...)
 
En annan favorit är Alfie Deyes aka Pointlessblog. Jag har tittat på hans videos unigefär lika länge som Jack och Finn's och jag tröttnar aldrig. Här är en video från när han var i LA i sommras, den är så härlig! Ni får även träffa Jack och Finn pluss andra favoriter som Marcus Butler och Sam Pepper.
 
Caspar Lee goes outside. Det här är en av mina absoluta favoritvideos av Dicasp. Jag älskar hans udda humor och Sydafrikanska dialekt. Det fins inget att ogilla med killen!
 
 
Sist men inte minst, vloggaren Zoe . Hon vloggar om allt från skönhet och mode till roliga vloggar. Jag älskar hennes söta stil och mysiga videos. Jag hittade hennes kanal tack vare Alfie som gjorde en video tillsammans med henne, och sedan dess är jag fast! Här är hennes "what's in my bag?" video.
Leone
Written:

Ooooh tvillingarna <3 Och Caspar! Får checka in dom andra två någon gång, verkade ju intressanta :'D

Svar: jaa visst är dom härliga! :D x
Ellen Dahlström