vintage

Update: | ✝ Publicerat i Shopping
Hej! Jag kom precis hem från Emina och jag är helt slut efter gårdagens fest. Men nu ska jag snart på julbord med familjen så jag måste piggna till lite!
Igår var jag uppe på stan, och jag hittade en hyfsat nyöppnad vintagebutik. Den var pytteliten men åh så mycket fina saker det fanns! Jag fastnade direkt för denna blus, en vintage Ralph Lauren. Jag dööör så fin den är!
Hoppas att ni har en fortsatt trevlig dag. Det borde ju alla ha eftersom att vi inte gick under igår... p&k
 
JUNITJEJ
Written:

Så snygg!

Svar: Tack :)
Ellen Dahlström


Ninni - Vimsiga mamman
Written:

snygg =)

Svar: Tack så mycket :)
Ellen Dahlström


felicia-
Written:

snygg!

Svar: tack!
Ellen Dahlström


Ida Nilsson
Written:

Snygg! :)

Svar: Ellerhur! :D
Ellen Dahlström


Cindy
Written:

Fin! :)

Svar: Tack :) x
Ellen Dahlström


Emerella
Written:

Gud så snygg :)

Kika gärna i hos mig också :) Kram

Svar: Tack!Super fin blogg du har, kram :)
Ellen Dahlström


Sofia
Written:

Snygg :-)


J
Written:

VIlket fynd!


Moa
Written:

Vart ligger den? Vill ju också dit nu när jag fick veta att det finns en i Örebro! :)

Svar: Jag tror det heter Gamla Gatan. Det är den lilla gatan som går in mellan Rosalies Deli och Efesos på Järntorget, unigefär ett kvarter från Myrorna :)
Ellen Dahlström

Emma
Written:

Gud så fiin!! :)