we heart it

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hejsan! Som sagt var jag på The Hobbit igår kväll, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Den var underbar! Kom nu ihåg att jag har väntat på denna film sedan jag var sisådär 9 år och betänk då förhoppningarna som byggts upp under tiden. Jag trodde aldrig att den skulle matcha mina förväntningar, och det gjorde den inte. Den slog förväntningarna med hästlängder! Enligt mig är den absolut en av de bästa filmerna jag någonsin sett.
 
Idag slutade jag tidigt, vid ett. Jag och några kompissar gick till Fikafabriken och tog en lång fika. Fikafabriken är absolut favoritstället! Sedan gick jag och Ebba och tittade på Eminas dansuppvisning, det var mysigt! Nu ska jag plugga lite och njuta av kvällen. ha det bra och missa inte Historieätarna ikväll, det äger!
 
Här kommer lite inspirerande bilder från weheartit.