From where I'm coming to where I'm heading

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Jag har precis bänkat mig framför datorn med en stor kopp té för att kolla på en mysig film. Idag är jag förkyld, precis som igår och dagen innan det, men det har inte stoppat mig från att gå till skolan. Som tur va så slutade vi tidigt idag och det har inte varit så värst jobbigt
 
Nu ska jag ta och vila upp mig tills ikväll för då är det öppet hus på skolan och sälvklart ska jag dit. Om ni för en händelse bor i Örebro och ska söka gymnasium snart så är ni mer än välkommna till Rudbecksskolan mellan 17.00 till 20.00 ikväll. Om inte, kom bara dit för en chans att kika in slottet och få lite Hogwarts-kännsla!
 
Har precis kikat igenom min tumblr och hittade några fina gif's som jag tänkte visa! Ni kan hitta min tumblr genom att klicka här!