Lördag

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hejsan! Jag har varit vaken ett bra tag eftersom att jag är en riktig morgonmänniska. Jag har redan hunnit med att äta frukost, lunch och plugga historia. Avslutade nyss jobbet med att försöka skriva klart min comparative essay men det går inte så värst bra. Har ingen som hellst inspiration och har inte haft det den senaste veckan heller.
Igår kväll var det kulturnatten här i Örebro. Jag åt god midag på Pacos med tjejerna i sminkgruppen och sen gick vi till konserthuset för att sminka Stalinbaletten. Såklart trängde vi oss fram till första raden för att titta. Gud så bra det var, skrattade konstant i 20 minuter!
Fick lite inspiration och snodde därför denna roliga lista från Olivias blogg!
 
Vad har du på dig?
Mina rödrutiga pyamasbyxor och ett vitt linnne.
 
En bild som inspirerar dig:
 
Vad har du ätit idag?
Ostsmörgås, youghurt med müsli och en kopp té till frukost och potatis, sallad och köttgryta till lunch.
 
Vem saknar du?
Hmm.
 
Senaste köp?
Om mat räknas så köpte jag värdens godaste pasta på Pacos igår! Annars var det nog min mysiga vinterjacka.
 
Vad skrattade du åt senast?
Stalinbaletten. Har inte skrattat så mycket på länge. Dom är något man absolut inte får missa!
 
En bild på något som är asbra att ha:
Tumblr. Jag hittar så otroligt mycket inspiration där. Quotes som får en att tänka, bilder som får en att inspireras till att göra nya saker. Bilder på länder och städer som får en att bara vilja åka nu, nu, nu.
 
Vad grät du senast åt?
Jag fällde en hel del tårar när jag kollade på One Day igår.
 
Vad läser du?
A Game Of Thrones

Vad stod det i ditt senaste skickat sms?
Super bra!
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Julia
 
Vad önskar du just nu?
Fairylight att pryda väggen med. Ju fler dess då bättre!
 
Vad har du tänkt göra länge men inte gjort?
Skriva klart min comparative essay. Försökte i morse men det gick inte så bra...
 
Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?
Enligt mig får man ha på sig vad som hellst så länge man känner sig bekväm med att ha på sig det själv. Men något som jag skulle kunna banna från min egen garderob är nog vilket par byxor/shorts som hellst med riktigt snirkliga detaljer av fjärilar, blommor och fåglar i glitter på. Ingen hit enligt mig!
 
Vart vill du åka just nu?
Kära, underbara, bästa, finaste Brighton.