my never ending love for tumblr

Update: | ✝ Publicerat i Photography
Jag älskar tumblr! Alla fina bilder. Så fort jag kollar in flödet så får jag alldeles för mycket inspiation (om det äns är möjligt). Jag har hållit på med tumblr i ca. 3 år och jag har inte tröttnat det minsta, snarare tvärt om! För er som inte har hört talas om tumblr så kan jag köra en snabbgenomgång. tumblr är en hemsida där man skapar sin egen blogg. Den är främmst till för att lägga ut egna bilder, gilla och dela andras och få inspiration. Jag delar framför allt andras bilder (vilket är vanligast) men jag lägger upp en hel del eget också. Om ni vill så får ni gärna följa mig, min blogg heter såklart thatsellen! Jag postar framför allt vintage, natur och soft grunge bilder, men en hel del annat också. Klicka gärna in och ta en titt!
 
 Ingen av dessa bilder är mina, ni kan hitta dess källor på min tumblr!
 
Oscar
Written:

Gud ja, tumblr är så beroendeframkallande!

Svar: Håller med! Kan bli sittande där hur länge som hellst!
Ellen Dahlström