5 November

Update: | ✝ Publicerat i Every day life

Sverige. Kallt och kyligt men ändå så skönt att vara hemma. För första gången på fem dagar så kan jag använda internet. Jag har haft det super bra i Barcelona men det är skönt att komma hem igen. Vi landade för ungefär en halvtimma sedan och har fortfarande ett bra tag kvar innan vi är hemma i Örebro. Jag får helt enkelt försöka sova lite i bilen och hoppas på att morgondagens skola inte blir alltför jobbig.

Hade tänkt att lägga upp lite härliga semesterbilder imorgon eftermiddag så håll utkik då! Skulle egentligen iväg och simma men jag ska nog vara lite lat och hoppa över det den här gången. Efter konstant gående i Barcelona så tycker jag att jag förtjänar en vilodag!
Sov nu gott så ses vi imorgon!

...bjuder på en härlig bild från semestern!
 

Elin Lindblom
Written:

Såg jäkligt härligt ut måste jag säga :)

Svar: Åh det var det! :)
Ellen Dahlström