TISDAGS FILM

Update: | ✝ Publicerat i Every day life

Simon Och Ekarna. Jag och Emina hyrde den för att ha något och göra på håltimman. Vi åkte hem till mig, åt lunch och tittade på film. Vi han dock inte se hela så jag hade en hel del kvar att se när jag kom hem från ridningen. Den handlar om livet under andra världskriget i Sverige. Den fångade mig direkt! Den var både mysig, spännande och otroligt sorglig. Jag måste vara ärlig och säga att det är en av de bättre filmerna jag någonsin sett. Helt klart sevärd! Jag brukar inte vara ett så stort fan av svenska filmer, antingen är de bra eller så är de dåliga, det verkar inte riktigt finnas något mitt i mellan. Men den här filmen hör definitivt till de bra! Och med Bill Skarsgård i huvudrollen så kan inget gå fel! Han är och kommer förbli en av de bästa svenska skådespelarna enligt mig.
Ha en trevlig kväll!

Elsa
Written:

Jag älskar den filmen!! :D

Svar: Ja visst är den bra!
Ellen Dahlström