A Game of Thrones

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Kom hem från skolan för cirka en timma sedan. Avslutade dagen med idrott och livräddning på badhuset. Nu har jag precis ätit upp min skål med fruktsallad (kiwi, mandarin & äpple, bästa blandningen!) och ska aldeles straxt dra igång nästa avsnitt av "A Game of Thrones". Jag fick böckerna i vintras men har inte hunnit börja läsa dom förens nu. Alla släktingar vet tydligen att jag älskar att läsa, så jag får en hel del böcker när jag fyller år! Inget dåligt med det, snarare tvärt om.
Boken är rättså komplicerad, inte i språket, utan hur dom hoppar mellan olika platser, karaktärer och händelser.
Jag är en sån där person som bara måste läsa boken innan jag tittar på serien/filmen, men jag har faktiskt fuskat lite! Efter att ha läst ca 2-3 kapitel så tittar jag dom avsnitten på serien, bara för att jag ska få grepp på allt. Och det funkar faktiskt utmärkt! Läser boken på engelska ochså, så det blir inga jobbiga översättningar som det kan bli annars. Jag rekomenderar starkt både boken och serien! Nej nu är det dax att titta, kan inte vänta längre! Kram