DAGENS OUTFIT

Update: | ✝ Publicerat i Outfits
Halsduk/Indiska
Jacka/JC
T-shirt/Bikbok
Jeans/JC
Dr.Martens/Nilson shoes
Tygväska/Från skolan
 
Hejsan! Efter en seg måndag i skolan träffade jag Olivia uppe på stan. Vi knäppte ett par outfitbilder och for sedan iväg hem till mig för té drickande och lite mer fotograferande. Mina Dr.Martens har äntligen blivit ingångna (tack & lov). Har använt dom i stort sett varge dag nu och jag älskar dom! Verkligen värda varenda öre!
Föresten! Har ni sett att Olivia var med på förstasidan idag för hennes inlägg om London! Flippade ut när jag fick höra det. Jag och Olivia blir lika glada åt varandras lycka som om det vore våran egen haha! Här kan ni hitta henne.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Sara - nystartad fotoblogg
Written:

Vilken fin blogg du har! Snygg outfit :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ellen Dahlström


Olivia
Written:

Sniyggingen där! Du är bäst :)

Svar: Tack hörru, du är bäst! x
Ellen Dahlström


william
Written:

fint & snygg header:D

Svar: Tack så mycket! :)
Ellen Dahlström