My mood on a board

Update: | ✝ Publicerat i
Hej alla läsare! För mig brukar söndagar vara väldigt opruduktiva dagar, men inte idag! Vid 12-tiden fick jag för mig att plocka ned min gamla antecknings tavla och börja pyssla på en moodboard. Efter mycket funderande, klippande och designande blev den äntligen klar! Det fick bli en touch av England eftersom att jag är en sån anglofil... Tog fram min låda med saker från språkresan i sommras och hittade lite saker som fick mig att tänka tillbaka på de tre underbara veckorna i Brighton. Biobiljett från när vi såg The Amazing Spiderman. Kvitto från Vans affären vid Churchill Square. Alla tre bussbiljetterna. Ett spelkort med brittiska flaggan på baksidan (dock inte mitt, hittade det i huset efter städningen...). Sist men definitivt inte minst, en karta från besöket i London. Detta pluss lite annat och jag är väldigt nöjd! Vet inte riktigt vart den ska sitta dock... Mamma och pappa gick ut på promenad och jag fick för mig att möblera om lite i mitt rum, så jag ska vel få till det på något sätt!
 
En kreativ bild på mig och Olivia med mitt favoritcitat av Oscar Wilde.
Brighton pier till vänster. Till höger, Emina,
jag, Claudia och Sofie sista dagen av språkresan.
The Beatles, mina favoriter!
Jasmine
Written:

Väldigt fint. Funderar också på att göra en moodboard, är det svårt? :P

Svar: Tack! Njae, det tycker jag inte. Bara du har tålamod så går det! :)
Ellen Dahlström

Anonym
Written:

Sjukt fint!!

Svar: tack vad glad jag blir :)
Ellen Dahlström

Claudia ''da pimp''
Written:

Jätte fin blogg ellen!

Svar: Tack Claudia!! :)
Ellen Dahlström

M A S K I N E N
Written:

Kolla gärna in min nya maskinen-fanblogg! :D


Olivia
Written:

Sååå snyggt min vän!!

Svar: ååh tack! :)
Ellen Dahlström