Från min instagram

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Jag älskar frukost, speciellt på helgen. Då ägnar jag hur lång tid som hellst till att fixa till den perfekta
starten på morgonen!
 
Översikt från min fotoeftermiddag med Olivia.
 
Jag hälsade på hos min bästa vän Sofie och hennes gosiga katt helge. Han vill alltid att man ska klappa
honom, annars äter han inte.
 
Här bar jag en av mina favoriter. En mysig tröja från JC med tryck på franska.
 
Om ni vill se flera fina bilder så är ni välkomna att följa mig på instagram, @ellendahlstrom
Elvira
Written:

Riktigt snygga bilder! :D

Emma
Written:

lovely photos!!
Emma xx
http://iemmafashion.com/


ottilia
Written:

åhh, älskar också mysiga frukostar. gör faktiskt det ganska ofta även när jag ska iväg till jobbet. bra start på dagen helt enkelt. :)