For traintickets, hotels and motels

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hej alla fina läsare!
För några dagar sedan postade jag ett inlägg med "bakom kulisserna" DIY projekt bilder från mitt hemliga DIY projekt som skulle bli Olivias present. Nu är det inte hemligt längre eftersom att hon har fått det.
 
Både jag och Olivia älskar att resa och pratar om alla äventyr vi vill göra hela tiden. Därför gjorde jag en rese inspirerad present i form av ett stort kort och en söt liten burk. Självklart var jag tvungen att ha med något England inspirerat, för vem är större anglofiler än mig och Olivia? :)
Det fick bli en skyline av London.
 
Här har ni resultatet, och jag hoppas att ni blir inspirerade till att göra något liknande! I så fall får ni gärna länka en bild nere i kommentarsfältet! P&k
 
bysomeonecalledolivia.blogg.se
Written:

Tack så superdupermycket!! Blev verkligen jätteglad :) xx


Frida Planting
Written:

Så snyggt det blev, vad du är duktig!!