hej igen vinterväder

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hej alla fina läsare!
Jag gissar att jag inte var ensam om att tro att våren var på ingång. För bara några dagar sedan var det vårvärme och snön hade börjat smälta. Men tydligen inte, för nu är snön tillbaka, mer än någonsin!
Jag måste dock medge att det är lite mysigt med all snö!
 
Snart kommer Olivia hit och vi ska fota lite.
Tills dess ska jag återhämta mig från snöovädret och äta lite mellis! Kram
 
invigde min snygga tygpåse jag köpte efter konserten
Y A S M I N E
Written:

Hu, håller inte med... Vill inte ha vinter :(


Sara
Written:

Det är så fint på träden nu!


Sofia
Written:

Gud så fint trädet var :-)


JUNITJEJ
Written:

Trist med snö igen!


Ida Nilsson
Written:

Jag vill inte mer! Allvarligt talat! Aldrig längtat så mycket efter våren som nu!


Matilda
Written:

Snygg tygkasse! Vilken The Hives konsert var du på? :) Antar att det är senaste turnén du sett iaf x)

Svar: Tack! jag var på den senaste konserten i Örebro, Club 700 :) Jag har ett inlägg med massor av bilder om du vill kika in det :)
Ellen Dahlström