06 Guava

Update: | ✝ Publicerat i Beauty, Every day life, Shopping
 
Det är alltid något lockande med starka färger, och när jag såg denna så var jag bara tvungen att köpa den. Jag var på jakt efter en rouge i stark rosa, men det var omöjligt att hitta! Jag gick både till kicks och Åhlens, men ingenstans fanns det en rouge som nådde mina krav: Shock-rosa och hyfsat matt. Antingen var de ljust rosa, nästan bruna, eller fullproppade med glitter och glans.Mitt sista besök vart The Body Shop, och jag hittade äntligen vad jag letat efter! Med sin matta finnish så ger den ett väldigt naturligt resultat och den varma färgen piggar verkligen upp i vinterkylan. Visst kan man avskräckas av det starka pigmentet, men jag tycker att den ser hur snygg som helst up när man applicerat den!
 
Ikväll invigde jag den med en lätt sminkad grund och ett tunnt sträck av eyeliner. Jag har haft en hur trevlig kväll som helst med mina vänner på den Grekiska Kolgrillsbaren där jag firade min födelsedag, med nummer 6 i nyansen guava på mina kinder. Godnatt!
Ella
Written:

fin färg!!!

Ebba Molin
Written:

Åh så fin färg!