birthday details

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej! Efter en dag i skolan gick jag med några kompisar och tog en födelsedags fika på Fikafabriken, för idag fyller jag 17! Som vanligt var det supergott och supermysigt och personalen var väldigt trevlig. Det var det perfekta stället att fira födelsedag. Jag kom hem för ett tag sedan och har precis bytt om till myskläder (som jag alltid gör så fort jag kommer hem...) Om ett tag blir det middag med familjen och självklart blir det favoritmaten som serveras!
 
Idag har jag invigt detta sjukt snygga halsband som jag fick av min lillebror. Det var det enda paketet jag öppnade i morse, och det passade perfekt till dagens outfit: svarta jean och svart kofta med skjorta under + mina älskade Dr.Martens. P&k
 
Malin Wederberg
Written:

Grattis! :)

Svar: Tack! :D
Ellen Dahlström


aina [fotoblogg]
Written:

Grattis :)

Svar: Tack så mycket!
Ellen Dahlström


Sara
Written:

Gratttis! :D


☆ Tessie
Written:

Hej!
Härlig blogg du har på många sätt! :) I text och bild.
Tänkte bara att om du vill den ska synas för fler så har jag för tillfället en tävling om att bli söndagens blogg, bläddra dig ner och delta du också :)


Ebba Molin
Written:

SV: Hihi ja!


Y A S M I N E
Written:

Grattis :)


Matilda Wikblom
Written:

Låter trevligt! Snäll brorsa, själv får jag aldrig något paket av min :)


Sofia
Written:

Stort grattis :-D