mitt 2013

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
2013. Jag kom nyss att tänka på hur roligt hur det här året kommer att bli. Hoppas jag i alla fall... Jag har så mycket kul planerat och så mycket saker som jag har lovat mig själv att göra. På tisdag fyller jag 17, och efter det så drar allt kul igång! Den 2:a februari ska jag , Emina och Sofie och se The HivesClub 700 här i Örebro. Jag är så enormt peppad!
 
 
På påsklovet ska jag och Emina till Åre tillsammans med Ebba och hennes familj. Vi ska åka en massa skidor, umgås och ha det hur kul som helst.
 
Och inte nog med det... För om exakt 108 dagar ska jag, tillsammans med Emina och Sandy, åka till Stockholm och se *trummvirvel*... One Direction! Wow... Jag kan fortfarande inte riktigt tro det!
 
 
Det är nog de största händelserna som kommer att hända i år, men det finns så mycket mer! Här kommer en liten lista på saker som jag bestämmt mig för att göra.
 
1. Läsa mer
Ja, jag läser redan en hel del, men jag vill läsa ännu mer! Just nu är jag inne på andra boken i A Song Of Ice And Fire, ni känner säkert igen böckerna som A Game of Thrones. Jag läste precis ut The Perks Of Being a Wallflower. Den var underbar, något som alla borde läsa! Den har jag en hel lista i mobilen på böcker som jag vill läsa...
 
2. Göra mer saker som får mig att bil glad
Vare sig det är att baka, resa eller bara ta en promenad. Jag ska göra mer saker som får mig att må bra.
 
3. Göra världens bästa spellista
Ja, det kanske låter som enkel sak, men det är inte helt lätt att få till. De ska innehålla låtar som man kan lyssna på jämt, hur man än mår. Jag har redan börjat lite...
It's time - Gavin Mikhail (Orginalet är gjort av Imagine Dagons)
Paradise - Coldplay
Hroes - David Bowie
 
4. Lära mig något nytt
Jag skulle vilja lära mig att redigera mina bilder bättre. Och att sjunga svåra låtar. Nya låtar på gitarr och piano. Hur man dyker från en trampolin och hur man ska göra för att slippa städa sitt rum varge dag...
▲Saga▲
Written:

NÄ! Gud vad jag är avis! Jag fick inga biljetter till One Direction's konsert..:(
Btw, bilden du har i din header är såå fin:)

Svar: nej stackare, jag förstår det!! :/Åh tack snälla du :)
Ellen Dahlström