My body shop collection

Update: | ✝ Publicerat i Beauty, Every day life
Strawberry body butter / Strawberry shower gel / Strawberry soap / Chocomania shower cream /
Chocomania body scrub / White gardenia body mist / White gardenia body cream
 
Efter ett trevligt födelsedags firande så fylldes min hylla med väldoftande produkter på. Innan ägde jag endast flaskan och burken med White gardenia body mist och body cream och en när på tom flaska med Wild cherry shovergel (inte med på bilden) som jag använt flitigt.
Jag älskar verkligen The Body shop's produkter men tar mig alldrig för att inhandla nya, så det var en glad överaskning när jag fick dessa flaskor och burkar! I morse invigde jag flaskan med Chocomania shower cream.
Underbar doft som fortfarande håller i sig, även fast jag simmat och duschat!
 
Klara
Written:

Fina bilder!! :)