Onsdag

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Jag har varit dödstrött hela dagen så nu är det skönt att vara hemma! Jag tog en mysig fika med tjejerna efter skolan. Vi hade det super trevligt! Sen bar det av mot bussen. fy vilket väder! Snöblandat regn och slask. såklart hade jag varken luva, mössa eller paraply...
Nu ska jag mysa med en bok och en kopp té (Jag vet, jag dricker té ilte för ofta...) P&k
 
Här kommer en bild från sommaren. Gud så jag saknar bra väder!
Sofia
Written:

Härlig bild! Gud som jag längtar till sommaren :-)


Anonym
Written:

Fint foto


Malin Wederberg
Written:

Vad härligt med sommar. Längtar!


Sara
Written:

Underbar bild! :D


JUNITJEJ
Written:

Vilken fantastisk bild!


Dennis
Written:

Man kan aldrig få för mkt utav te! Så gott!


Lina Kantola
Written:

Vilka härliga bilder du har på din blogg. Bra inspiration källla! Kram

Svar: Tack, vad glad jag blir! :) Kram
Ellen Dahlström