smyckesförvaring

Update: | ✝ Publicerat i
I tisdags bestämmde jag mig för att uppdatera min smyckesförvaring. Lådan jag hade innan hade blivit lite väl liten. Jag använde mig av en stor, rosa låda jag fick julklappar i och gjorde collade av olika utklipp från tidningar. Jag är verkligen nöjd. Här är resultatet! P&k
 
Alva
Written:

Hej! Jättefin burk :D Vad många fina smycken du har. kan du inte göra ett inlägg där du typ visar upp några av dina favoritsmycken? Det skulle vara kul :D <3

Svar: Tack så mycket! :) Vilken bra idé, det ska jag definitivt tänka på :) Kram
Ellen Dahlström

Helena
Written:

Hemskt fint och coolt! Ska göra mig någonting liknande tror jag bestämt ...


bysomeonecalledolivia.blogg.se
Written:

Snyggt darling!!

Svar: Tack babe!
Ellen Dahlström


jessie
Written:

HImla bra låda att fylla smycken i och rosa är den med! :)

Kram <3 /Jessie


Malin Wederberg
Written:

Vad fint! Tack för inspirationen :)


aliengirl- art is my life
Written:

Vad cool asken blev. :D
Ganska pyssligt att göra om sin låda till en snyggare låda. ;)

Svar: Tack! Jaa och kul är det med :)
Ellen Dahlström


Studentflickan
Written:

Har sökt efter bra smyckesskrin länge i lite lyxigare variant med många fack ... Men svårslaget de där ... Gör som dig ... Förvarar mina smycken i lådor som jag fått i pressent men, men nackdelen är den att det blir så stökigt och tråkigt...


Emelie Petersson
Written:

Coolt :-)


Yvette Grönqvist
Written:

++++Kreaktivt++++


Sara
Written:

Åh va fint det blev! :D


Anna Larsson
Written:

snyggt!


jenny
Written:

Fin!


Junitjej
Written:

Vilken fin smyckesförvaring!