Hollow Talk

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hej kära läsare!
Hur är det med er? Själv är jag ordentligt förkyld och är hemma från skolan. Precis som igår blir det väl en hel del häng på tumblr (ni hittar mig här), film, serier, böcker och pyamas hela dagen. Flera koppar té och x antal snacks/fika.
Måste dock plugga liite så att jag inte hänger efter!
 
Sitter och lyssnar på min underbara spotifylista som jag skrev om för några månader sedan. Jag har helt enkelt skapat en lista med endast dom bästa låtarna som funkar till alla tillfällen. När jag tröttnat på en låt så tar jag bara bort den, och i slutet av året kommer listan endast innehålla perfekta låtar! Just nu spelas Hollow Talk av Choir of Young Believers, älskar den! Om ni kollat på den dansk-svenska serien Broen/Bron så känner ni säkert igen den som dess soundtrack.
Ha en bra dag!
 
aina [fotoblogg]
Written:

Snygga solglasögon :D

Svar: tack :)
Ellen Dahlström


Marie Bergman
Written:

Krya på dig! :)

Svar: tack så mycket!!
Ellen Dahlström


felicia.
Written:

fin du är!
Krya på dig, känner mig också lite småsjuk

Svar: tack & du med :)
Ellen Dahlström