The trout anglers' club

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hejsan! jag är inne på den andra timman av mitt skrivande.
Imorgon ska jag vara klar med mitt tal till engelskan, och jag trodde att jag var det, innan jag läste igenom det och insåg att det var det värsta jag någonsin skrivit... typ. 
 
Ikväll börjar en lten renovering på bloggen. Har lite små idéer till en ny header och hoppas att det fungerar bra. har nämligen tröttnat rejält på min header som jag har nu.
 
Här kommer lite inspiration som får mig att längta efter sommaren!
 
Sara
Written:

Härliga bilder :)


LORISSA LOVEBOMB
Written:

Det är säkert bättre än du tror :D Lycka till med justeringarna och talet!


Elin Eriksson
Written:

håller också på att renovera i bloggen (:


Malin Wederberg
Written:

Jättefina bilder! :)


Marie Bergman
Written:

Fina bilder :)


Viktoria
Written:

Sommarlängtan till 100 %!


Pablo
Written:

Vilka fina foton!

Svar: Tack :)
Ellen Dahlström


MiraOchFelicia
Written:

Frisyren på bilden längst ner va jätte fin, ser lagomt avslappnad ut :)