Underbara Lewis Watson

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej kära vänner!
Idag är det fredag och jag ska snart till skolan för första gången sedan i tisdags. Vi har bara en tjugo minuters gruppdiskussion idag så jag tänkte tt jag kunde gå...
 
Imogon bär det av mot Åre med mina fina vänner Ebba och Emina + Ebbas familj och vänner. Det ska bli hur kul som helst, men det betyder även att det inte blir något bloggande på ett tag (om det inte finns WiFi dvs).
Tänkte fixa något tidsinställt mitt i veckan så ni får nogot att se fram emot i alla fall.
ha det så bra
 
Har laddat ned tonvis med bra musik till mobilen inför resan. Självklart fyllde jag spellistan med alla Lewis Watsons underbara låtar, dom är så fina! Missa inte denna kille, han är sjukt duktig.
Sara
Written:

fin bild :)


Ebba
Written:

åhh älskar Lewis Watsons!


Jonna
Written:

Åh så härligt för dig! Superfin blogg förresten :)


aina [fotoblogg]
Written:

Lewis Watson är så grym :D


Marie Bergman
Written:

Ha det så underbart i Åre! :)


Emma Mattsson
Written:

härligt med åre! :D