Vinterväder och skidäventyr

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hejsan! Hoppas att ni haft en bra helg, för det har jag!
Idag hade jag årspremiär i skidbacken. Jag, Ebba, Emina, Bruno och Philipp var i Storstenshöjden och åkte slalom. Det var super bra väder och perfekt förberedelse för påsklovet då jag och Emina åker med Ebbas familj till Åre.
 
Som ni trogna läsare säkert ser så har jag gjort om lite på bloggen. Ny header med lite resetema (upptäckte det nu) och en ny bakgrund. Nu är jag äntligen nöjd!
 
Matilda
Written:

Hej! Fin blogg! Just nu har vi VECKANS BLOGG! Skulle vara super roligt om du var med!!
Kram TF


basebollivet.blogg.se
Written:

Men åååh så fint & mysigt.


Junitjej
Written:

Underbara bilder!


Sara
Written:

härliga bilder :)


Sara - Hold on be strong
Written:

Härligt!


Emilia
Written:

Åkte också skidor precis, för härligt!


Louise
Written:

Härligt!


Agnes
Written:

Ser härligt ut!