Förnyelse

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hejsan! Som ni säkert ser så har jag precis gjort om designen på hela bloggen. Det känns riktigt skönt med lite nytt, även fast jag inte är helt säker på om jag gillar det eller inte. Vad tycker ni?
Jag har även fixat lite i mitt rum. På stan idag köpte jag mig en 6 meter lång ljusslinga från Chlaes Ohlsson. Jag har velat ha en hur länge som helts men har aldrig riktigt hittat någon som passar. Men nu när julskyltningen är i full gång så finns det ju överallt. Det blev i alla fall hur mysigt som helts! Jag hängde den vid favoritstället i rummet. Älskar min moodboard, även fast den inte på fulla vägar är klar ännu. det ska upp en massa mera bilder! Ni kan även se min underbara samling böcker. Jag måste verkligen ta och hitta ett nytt sätt att förvara dom på för jag har verkligen ingen plats! Ljusslingan är till och med så lång så att den kan gå vidare över sängen. Där hänger den så fint på min stiliga tavla!
 
Alma
Written:

Fy vad mysigt!

elvira
Written:

yezyez.. like it a lot! :)

Svar: Tack :) !
Ellen Dahlström