Five hours later

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Söndagar är för mig vanligtvis de dagar då jag gör allt sista minuten plugg och lägger mig tidigt för att inte riskera att somna i skolbänken nästa dag. Men idag var ett undantag! Efter ett par veckor av aldeles för mycket att plugga, så har vi äntligen fått lite ledigt och ja tog tillfället i akt och satte mig ned för att måla. Fem timmar senare var jag klar; en landskapsmålning inspirerad av den galet duktiga konstnären Bob Ross.
Vad tycker ni? Själv är jag faktiskt rätt så nöjd!
 
Sundays for me are usually the days when I do all my last minute studying and go to bed early to not risk falling asleep in school the day after. But today was an exception! After a few weeks of too much studying we've finally got a few chill days, so I took the opportunity to sit down and paint. Five hours later I was done; a landscape painting inspired by the ridiculously talented artist Bob Ross.
What do you think? I'm actually quite happy with the result!
Rebecka - student i Seattle, WA
Written:

Vilken vacker målning, verkligen super fin! (påminner nästan lite om naturen här i Washinton också) :)


Emma
Written:

Da ar vi tva. Alltid sista-minuten-plugg...


lina
Written:

jättefin!! :O Gillar de klara färgerna


Annster
Written:

Snyggt :)


Kajsa
Written:

vilken fin :D


Junitjej
Written:

Otroligt fint!


Nalliiz
Written:

Wow vad fint!


i ❥ p h o t o - tilda
Written:

Oj så vackert! Duktig du är! :)