onsdag 26

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej alla läsare! Hoppas att ni har haft en bra jul, för det har jag.
Igår åkte vi till mormor och morfar och firade den 25:e med god mat. Enligt mig så är det Engelska julbordet mycket godare än det Svenska. Eller vad tycker ni?
 
Idag fyller pappa år, så det blir ännu mer firande. Släktingar och vänner kommer hit och det blir även en del julklappar som vi inte fått ännu. Veckan är närstan fullt ut planerad. På fredag ska jag och Olivia på julrean och på kvällen blir det filmkväll med vänner. Får se vad jag hittar på imorgon dock...
Ha det bra! Nu ska jag kolla på Fashion och mysa med en kopp te.
JUNITJEJ
Written:

Grattis till din pappa!


Jennifer
Written:

Hej fina du! Jag har en blogg som jag inte varit speciellt social på men nu har jag skrivit på den hur jag blivit den jag är och hur jag byggt upp mig självförtroende! Detta är viktigt för mig och jag vill hjälpa folk i samma situation dom jag

Memyheartandyou.blogg.se är blogglänken läs gärna och sprid vidare :)


Ana Zagreb
Written:

Ser så gott ut!


felicia-
Written:

mummsigt!


Sofia
Written:

Så såg min igårkväll ut :-)

Svar: åh så mysigt :)
Ellen Dahlström