Converse All Star

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Nu är det vår i luften och jag inviger det med vårjacka, tunna skor och en shoppingrunda på stan med Olivia. jag fyndade ett par supersöta loafers på din sko för halva reapriset (dock är det inte de som är på bild...). Skorna på bilden är lite slitna som ni ser, men det ska snart inhandlas nya!
Vi tod även en mysig lunch på café Java och åt bakad potatis tills vi fick matkoma.
 
Nu ska jag snart iväg till stallet för första gången på en liten evighet. Kram
Alicia F
Written:

haha mina vita converse är officiellt bruna så slitna de är!


Mickke
Written:

Hoppas att det inte är en för konstig fråga, men om du inte använder de gamla längre, är det något som du vill sälja?

Skulle behöva ett par extra, så skicket bryr jag mig inte om :)

Svar: Tyvärr är dom redan bortkastade! Sulan gick av... :)
Ellen Dahlström