Idag har jag hunnit med mycket

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Idag har jag hunnit med mycket. Jag vaknade tidigt och satte mig vid datorn så fort jag klivit ur sängen. Igår hade det första avsnittet av Game Of Thrones säsong 3 premiär och jag var bara tvungen att se det. Hade dock lovat mig själv att läsa ut den tredje boken innan, men jag har inte äns läst ut den andra... det gick sådär det med det.
 
Efter frukost, fixande och lite pluggande bar det av mot Alice, där vi pluss Emina och Ebba arbetade på vårat projekt som ska redovisas på onsdag. Sedan vidare mot mormor och morfar där det bjöds på en hel del mat, mums! Vid sjutiden for jag vidare, den här gången till min saknade vän Sofie. Det vart mycket prat innan jag fortsatte hem för att göra klart det sista på projektet.
 
Nu är jag klar (thanks God) och ska snart gå och lägga mig för att läsa lite i GoT bok två. Ha en fortsatt trevlig kväll, godnatt!
 
Det blir en mysig, svartvit pianobild från arkivet denna kväll.
isola
Written:

Är härligt när man får mycket gjort tycker jag :) Man blir så stolt efteråt!:)

Svar: Visst blir man! :)
Ellen Dahlström