Nytt, vitt, fräscht

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Ja, det gick snabbt! Nu har jag gjort om en hel del på bloggen och jag är väldigt nöjd. Jag ville ha något nytt och enkelt med plats för stora bilder. Med Håkan Hellströms nya har jag hunnit med allt detta på bara en timma! Nu ska jag läsa The Secret Garden och sedan sova, godnatt!
 
Ida Nilsson
Written:

Så roligt att ändra om litegrann, borde jag med kanske göra. Men jag har brist på intresse så att säga ;)


Thea
Written:

Jättefint!

Svar: Tack!
Ellen Dahlström


yasmine modell mamma och fru
Written:

snyggt

förresten rösta gärna på lilla sonen här i en tävling genom att klicka gilla vore super gulligt kram

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1&theater


aamelasmoa.blogg.se
Written:

cool bild :D


KMstyle
Written:

bästa håkan! gillar verkligen det nya albumet :)