Back to school

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Outfits, Photography
Andra dagen i skolan inviger jag i min favoritklänning jag köpte i Sarajevo och ett snyggt rosa-orange läppstift från Topshop. Även den nya väskan får hänga med, älskar den! Igår mjukstartade vi med sovmorgon och lite kort information innan vi slutade vid tolvtiden. Efter det cyklade jag hem, åt en übergod mellis bestående av svarta och rödavinbärs smoothie och digestive kex, mums! Sedan bar det av mot stallet och min första ridlektion sedan innan sommarlovet. Det gick hur bra som hellst!
Jag avslutade dagen med en kopp te och två avsnitt av min favoritserie för tillbället, Hannibal. Om ni älskar spännande, kluriga och lite läskiga deckare så är Hannibal ett måste!
 
Klänning - Tally Weijl / Tröja - Åhlens / Väska - Topshop / Skor - Converse
Marie Bergman - Om livet på Cypern
Written:

Fint!! =)

Svar: tackar :)
Ellen Dahlström


cicci
Written:

Fin stil du har! :)

Svar: tack så mycket! :D
Ellen Dahlström


Tilde
Written:

Söt oufit på en fin tjej:)

Svar: men tack! :)
Ellen Dahlström


feliciathiel
Written:

vad fin du är. Gullig outfit

Svar: vad snällt, tack!
Ellen Dahlström


elinlin
Written:

Fin kjol :D