Blue eyes

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Jag satt just och tittade igenom lite av semesterbilderna från Frankrike när jag kom över denna.
Det var i slutet av semestern och vi gick omkring i en liten by med stenhus och kullerstens gator. Så fick jag syn på denna katt i en av de smala gränderna. Jag har alltid älskat katter, och som som liten drömmde jag alltid om att äga en orangespräcklig stor katt eller en liten grå med blåa ögon. Den förstnämnda hittade jag hemma hos min kompis Alice i höstas. Hon har den största orangea katten som finns och den är så gosig! Den andra hittade jag här, på gatorna i Frankrike. Jag kunde inte låta bli att knäppa några kort, även fast ljuset var dåligt och bilderna inte blev så bra.
 
Bilden gör inte rättvisa för hur det såg ut på riktigt. I en grådaskig, smal gränd låg den finaste grå-vita katt jag någonsin sett, med ljusblåa ögon som riktigt lös. Visst är den fin? Tänk bara om jag kunde tagit med den hem...
Annika
Written:

Söt katt :)


Lisette
Written:

Fin bild!


Miriam
Written:

Åhh, så söt bild :)


Liz
Written:

Jätte fin bild :)


Johanna
Written:

Fin blogg :)