Summer recap

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Imagine Dragons aukustiska platta spelar högt ut högtalarna och ute lyser solen. Det är sommarlovets sista dag och ändå är jag inne och latar mig. Det är ju nu som jag borde vara ute och ta vara på dagen, carpe diem liksom.
Vem bryr sig, jag har det hur skönt som hellst här i stolen framför datorn. Sommaren har gått så fort och även fast jag har hunnit med så otroligt många saker så känns det som att jag inte gjort ett dugg. Det finns helt enkelt för många saker som jag känner att jag missat och det skulle sitta rätt så fint med en veckas extra ledighet.
 
För att avrunda denna sommar så har jag bestämt mig för att göra en liten recap. Det är omöjligt att sammanfatta min sommar i ett enda litet blogginlägg, men jag ska försöka!
 
Det började med sommarjobb på ridskolan i Karlslund i tre veckor.
 
 
Sedan bar det av till Frankrike med familjen.
 
 
Efter det åkte jag till bosnien med Emina och Sofie!
 
Pankaksnmiddag innan västkusten med familjen.
 Jag avslutade lovet med Sofie, Claudia och Henrik i Göteborg!
Jasmine
Written:

Vackra bilder :)


Johanna - Moving to London
Written:

Åh så fina bilder!!


Marie Bergman - Om livet på Cypern
Written:

Härliga sommarbilder =)


KONSERTFOTOGRAF
Written:

fina bilder! låter som en riktigt härlig sommar! :)