DIY project

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hejsan! Skoldagen är slut och det är äntligen lov!
Igår eftermiddag ägnade jag min tid åt att pyssla ihop en present till min kära vän Olivia som nyss fyllt 17. Det var su kul och jag satt i flera timmar. Jag är supernöjd med resultatet och hoppas att hon också blir det... annars tar jag det/den/dom själv (utelämnat inga ledtrådar haha).
Här kommer lite pysselbilder från igår. Kram
 
Y A S M I N E
Written:

Kommer vi få se sen vad det blev för något? :)

Svar: Absolut! :)
Ellen Dahlström


jessie
Written:

Åh vad är det för något du hittat på? Blev himla nyfiken nu! :)

Kram <3 /jessie

Svar: Lägger upp bilder så fort Olivia fått sin present :)
Kram x
Ellen Dahlström


JUNITJEJ
Written:

Vad kul med pyssel!

Svar: ja verkligen!!
Ellen Dahlström


Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik
Written:

Jag blev nästan lite kär i den där biten rosa spets utan att jag kan förklara varför! :) Tror jag dör lite här. XD

Svar: Haha samma här! Såg den i affären och var bara tvungen att köpa den. Det kostar 39 kr metern på Idé & Hobby om du känner för att köpa :)
Ellen Dahlström


Elin
Written:

va kul med pyssel! fin blogg också:)!

Svar: Tack så mycket! :)
Ellen Dahlström