snälla sommar kom till mig nu

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej alla fina läsare!
Idag var en kort dag i skolan. Sedan vart det en timmas boxning innan jag till sist kom hem vid halv tre.
jag har pecis tagit den sista tuggan av mitt mellis och ska snart läsa lite.
 
Gud vad jag inspireras av dessa bilder. jag vill ha sommar nu med snygga slitna shorts, kjol med bara ben, linnen, tunna stickade tröjor och picknick i parken!
 
 
 
Wayu - En blogg om livets söta
Written:

Jag längtar också till sommaren!
Jag har redan börjat kolla på bikinis (Har lagt ut mina favoiter i min blogg också om du vill titta ^-^)!

Om bara snön kunde smälta bort skulle nog sommaren komma snart....
//Wayu

www.wayusplace.blogspot.com


Pablo
Written:

Sista fotot var ju för härlig!


Paulina Suonvieri
Written:

oooooooooh jag vill också ha sommar! ge mig sommar nuuuuuuu snälla!!!


maria
Written:

Jag längtar oxo
Har du några planer redan nu ?
Kram Maria


Emelie Petersson
Written:

Jaa, våren och sommaren för jätte gärna komma nu. Jag vill ha sol, värme och sommarkläder


JUNITJEJ
Written:

Ljuvliga sommar, jag längtar!


Louise
Written:

Åh sommar! Längtar jag med!