styleby & make up store

Update: | ✝ Publicerat i Beauty, Every day life
När jag kom hem från i skolan så hittade jag ett litet paket från Styleby i brevlådan. Det innehöll fyra fina saker som jag fått tack vare att jag började prenumerera. En concealer, ett läppglans i en super söt rosa färg och mascara från Make Up Store. Jag fick även ett armband men det ska jag inte använda förens i sommar så det får ni se då! Det är ett smalt beige band med en guldig hästsko.
Den finns en liten lapp i som säger att när armbandet trillar av så slår ens önskan in. Jag trivs bättre att ha smycken som sitter för gämnan på sommaren, det är så mycket finare då! :)
 
Olivia slutar om ett tag, så då ska vi ses. Ha det bra, p&k!
 
Lovisa
Written:

ÅH, sånt är roligt att komma hem till!


Clara
Written:

Naaaaaj va roligt! ska nog oxå börja prenumerera själv


JUNITJEJ
Written:

Så kul med smink!