Feathers

Update: | ✝ Publicerat i Details, Every day life
Hej kära ni! Det tog endast några timmar att designa om bloggen, så nu är jag klar.
Några småjusteringar kommer säkert att ske under veckan, men annars lämnar jag det som det är nu. Jag är nöjd med den nya storleken på bilderna (700px istället för 800px) men som ni märker så är de gamla inläggens bilder fortfarande 800px breda. Det funkar så länge ni inte går in på inlägget, så sidebaren kommer att överlappa bilderna något. Men som det ser ut nu så tycker jag att det blir bera. Snart kommer ju fler inlägg med bilder i rätt storlek så det ordnar sig!
 
Här kommer en detaljbild från gårdagens outfit som togs i hagen. jag vart så nöjd med bilderna och jag fick en massa positiv respons, tack! Här ser ni mitt halsband som är från Glitter. Jag tycker att de fina färgerna i smycket verkligen livade upp bilderna och gav outfiten ett helt annat intryck!
 
Nu finns även den nya kategorin "detaljer" på bloggen!
 
Jaqueline
Written:

vad fin designen blev! 700px är en bra storlek, har det på min fotoblogg också och det är rätt lagom. :)


Ebba Molin
Written:

Häftig bild!


Linn
Written:

superfint! skulle verkligen vilja ha något liknande halsband!


Patricia
Written:

Fint halsband. Riktigt passande bakgrund också :)


LORISSA LOVEBOMB
Written:

Wow, otroligt bra bild, både förgrund och bakgrund.


Michelle
Written:

Så snyggt! Älskar fjädrar! :)


annayellowbanana
Written:

Snyggt!


Mathilda - PHOTOGRAPHS
Written:

Vilket snyggt halsband. :)