Nu är jag hemma

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej kära ni, hur har ni det? Idag landade jag på Skavsta efter en trevlig semester i bordeaux, Frankrike.
Efter att ha varit borta sedan förra söndagen så har bloggen stått still, men nu börjar redigeringen av semesterbilderna och snart är allt igång igen.
Eller ja... på måndag åker jag med två kompissar till Bosnien, men de fina fotona från den tidigare semester kommer att poppa upp som tidsinställda inlägg. Hoppas att ni går med på det!
 
Här kommer den första bilden från semestern; ett foto av mig med familjen i bakgrunden, vandrandes i en av alla vingårdar!
 
 
jessica
Written:

Ser mycket fram emot semesterbilder! :)


SARA
Written:

härlig bild :)


Anonym
Written:

så härlig bild!!

annayellowbanana
Written:

härlig och fin bild :D


lisa
Written:

Hur länge är du i Bosnien? Älskar att vara ute och resa och ska själv åka till Malta om tretton dagar!

Svar: Jag stannar i en vecka! Åh vad kul :)
Ellen Dahlström