We made it

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Vi klarade det!
Igår kl sju på morgonen startade jag och mina kära vänner vårat Harry Potter maraton och inatt klockan fyra var vi klara. Jag var så trött men det var lätt värt det!
Nu är jag hemma och har precis packat för att åka iväg till västkusten. Jag styannar där i fyra dagar och lovar er några riktigt fina foton tills när jag kommer hem! Kram
 
 
Linda
Written:

Vilken kul idé! Det är absolut värt att vara trött för att se Harry Potter filmerna!


Jennifeeer
Written:

Haha åh vad roligt! Jag och mina vänner försökte oss på det en gång, klockan 15.00 började vi, klarade oss till den 5:e filmen. Eller för att vara korrekt, två av oss orkade dit, de resterande somnade vid den 2:a. Ej särkilt smart att börja på eftermiddagen hehe.

Så cred till er som klarade er igenom dessa underbara filmer. De är ju bäst.


Peter
Written:

Låter roligt!


Linda Cathrine
Written:

Oj vad duktiga ni är. Även om jag älskar HP-filmerna vet jag inte om jag skulle orka kolla på alla i rad.


Annika
Written:

Åhh, vad härligt :D


SANDY
Written:

Det har varit på min "before-I-die" lista förra året. Tyvärr har jag inga kompisar som vill kolla med mig och jag vill definitivt inte göra det själv. :( Men grattis till er som klarade hela vägen! Det kunde inte ha varit lätt.


Liz
Written:

Lätt dom bästa filmerna som gjorts! :)
Ska själv gå igenom alla på någon dag, älskar att kolla igenom dom. :)


Jessica Fotar
Written:

Åhh så roligt! Och Harry Potter är nog dem bästa filmerna som finns! :)


Erika
Written:

Älskar Harry Potter, har läst böckerna och sett filmerna x antal ggr :)

Har oxå försökt haft maraton, men har tyvärr aldrig orkat hela vägen xD


LORISSA LOVEBOMB
Written:

ÅÅÅH jag vill också :D


Emelie
Written:

Åh, så kul! :)


Kajsa
Written:

Roligt !
Tänkte faktiskt själv dra igenom alla filmerna i helgen ! :)


Felicias mode
Written:

Hahah, har också funderat på att dra ett HP-marathon men har aldrig blivit av! Skulle aldrig klara av att se alla filmerna på en kväll! :)


Elizabeth
Written:

NICE! Måste övertala mina vänner att göra detsamma xD