från min nya kamera

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hej kära ni!
Gissa vad jag gjorde igår? Jag köpte en ny kamera! Det blev en Canon EOS 600D med ett 15-55 och ett 70-300 objektiv. När jag kom så satte jag genast igång med fotograferandet, så här kommer några av de första bilderna från min älskade kamera.
 
 
 
 
 
 
 
Nellie Nilsson
Written:

Jätte fina bilder! Fortsätt fota, du har talang :D


johanna
Written:

kul med ny kamera :)

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om förberedelserna inför min flytt till Kalifornien. 9 augusti smäller det! :D


JUNITJEJ
Written:

Vilka fina bilder du har tagit!


klara engström
Written:

Åh vill super gärna ha en 600d :)


Sara
Written:

fina bilder!


Alice
Written:

Superfina bilder!


Moa
Written:

Hur mycket kostade den? :)

Svar: Jag köpte ett paket med kameran + objektiven, och ett paket med lite småsaker som väska, UV-filter, skydd osv så det vart ca 6500 kr för allt :)
Ellen Dahlström

˟ Photospiration
Written:

Vad roligt med en ny kamera! :)


Linn
Written:

åh vilken fin skjorta!! var är den ifrån?


Jennie
Written:

Jättefina bilder......