Här jobbar jag

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hej alla fina läsare! Visst är det skönt med helg? Idag avslutar jag vecka två av tre på mitt sommarjobb
på Örebro Fältrittklubb i Karlslund. Hästarna har precis fått gå ut på bete så vi passade på att knäppa några fina kort i hagen.
 
Lina med Lille Skutt och Paddy
 
Mathilda och en trött häst!
Till vänster har vi min personliga favorit Tammie och till höger en av de nyanlända hästarna.
Bianca
Smög mig på Doris för några fina bilder!
 
Moa och en nyfiken häst!
Lindis :-)
Written:

Vilket skönt sommarjobb du har :-)


JUNITJEJ
Written:

Vilka fina hästar!


Tess
Written:

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram


Fatma
Written:

Mys! :)


annelie berg
Written:

Gud så härligt!


Ebba Molin
Written:

Vilket härligt sommarjobb, är lite avis! Det är förresten väldigt fint i Karlslund :-)


Jaqueline
Written:

Somriga, fina bilder! Gillar bilden på Doris, himla fin!

Svar: tack så mycket!!
Ellen Dahlström