Sommarlovet ATM

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hur kan jag förtjäna det här? Det är äntligen sommarlov (gud så jag har längtat) och jag har blivit förkyld. halsont, täppt näsa, huvudvärk och brist på sömn. Precis vad jag önskade... eller?
Efter en lite väl dramatisk inledning så kan jag ändå konstatera att jag har haft några fina dagar på det sommarlov jag haft, trots förkyldningen. Efter att jag kom hem i söndags har jag för det mästa legat ute i solen med en bok och bra musik. Igår vart jag till och med så pigg så att jag drog iväg till stallet för terminens sista ridlektion. Det gick hur bra som hellst men jag gissar att jag får betala priset idag. Förkyldningen som jag trodde nästan var över igår har slagit till riktigt rejält idag. Ush! Men det är i alla fall en ursäkt till att sitta inne och spela Sims...
 
 
Annster
Written:

Fin bild :)


Emelie Petersson
Written:

Härlig bild :-)
Jag har precis gjort en studentbukett med just dessa blommorna :-)


Thea
Written:

Jättefin bild!


Ebba
Written:

Sommarlov är ju bäst!


LORISSA LOVEBOMB
Written:

Jag blev också förkyld första dagen på semestern.. timing! Men det går ju över tack och lov :)