Fjällsemester och listor

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Photography
Hej kära läsare!
Efter en underbar vecka i Åre så är jag nu tillbaka hemma i Örebro.
Jag har haft det otroligt kul med Ebba, Emina och Ebbas familj och vänner. Vi har åkt slalom, klättrat och ätit aldeles för mycket twix. Nu, efter en heldag i bilen och några timmars återhämtande ska jag snart till Emina och sova där. Hoppas att ni har haft ett lika trevligt lov som jag, glad påsk och godnatt!
 
 Eftersom att fjällbilderna inte är redigerade ännu så kommer här en liten lista som jag snodde från min kära vän Olivia.
 
5 saker jag tycker om:
- Att läsa
- Sena sommarkvällar
- Låtar som får en att känna
- Resa och upptäcka
- Mina underbara vänner
 
 
5 saker jag tycker mindre om:
- Surströmming (Skyll dig själv om du äter detta)
- Folk utan drömmar
- När mitt mobilsurf tar slut
- För tunna kläder på vintern
- Att läsa ut en aldeles för bra bok
 
5 bloggar jag läser:
- theoortengren
 
5 saker jag vill göra i framtiden:
- Bo i Skåne/Australien/Storbritannien/Danmark/USA (Ja, jag ska hinna med alla...)
- Lyckas med det jag vill
- Träffa någon jag ser upp till
- Skriva en bok
- Hoppa bungeejump
 
5 platser jag tycker om att vara på:
- I soffan med en bra film, en kopp té och en mysig filt
- På ängarna bakom Karlslund
- England
- På scenen
- Skärgården
 
 
5 ord som beskriver mig:
- Pratig
- Glad
- Otålig
- Envis
- Blyg
 
5 saker jag ser fram emot:
- Sommarlovet
- Att träffa mina vänner i skolan på onsdag
- One Direction's konsert i maj
- Att köpa nya vårkläder
- Gå i shorts