Älskade One Direction

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Experiences, Photography
Jag ska inte neka att jag fällde en tår, för det gjorde jag. Igår såg jag för första gången, efter år av väntande och längtande, One Direction på riktigt. Jag kan fortfarande inte fatta det, och kännslorna är rättså osäkra för tillfället. Samtidigt som jag är så sjukt underbart lycklig över att ha få se dom, så känner jag mig tom på något sätt.
Jag har väntat på att få se dom sedan deras första framträdande på x-factor 2010, och nu så är det plötsligt över. Det var helt otroligt, och det finns lixom inga ord till att beskriva hur lycklig jag var. Och tro det eller ej, men Louis var faktiskt snyggare i verkligheten... hur det nu kunde vara möjligt?
 
veronica
Written:

ååh jag var också där:)!


Viktoria
Written:

Helt enkelt en magisk kväll! Jag älskade varje minut av den!


Wilma
Written:

Jag var också där! Ååh det var helt magiskt!

Svar: ja visst var det :')
Ellen Dahlström


Miriam Hedlund
Written:

Skit, så avundsjuk man blir! :'(