Hej kära ni

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej kära ni!
Skolan har praktiskt taget tagit över mitt liv för tillfället. Läxor, prov, uppsatser... allt på samma gång!
Idag tog jag mig dock lite tid till att trosa omkring på stan, även fast det ösregnade. Införskaffade mig
tre snygga blusar på Monki som ni kan se här nedanför.
Det kanske inte var så smart att ta ledigt ändå, för nu sitter jag här och måste skriva på en redovisning som ska hållas imorgon. Önska myg lycka till...
 
Här kommer fyra bilder från veckans instagram. Ni hittar mig på @ellendahlstrom
 
Åh, jag drömmer mig bort till världens bästa ställe.
 
Dagens inköp från Monki. "Buy two get three!"
 
Jag kapade mina längder!
 
Tog en kort promenad bort från plugget och stötte på detta fina träd!
Alicia
Written:

Riktigt fin instagram!! :D