Triss i inspiration

Update: | ✝ Publicerat i Every day life
Hej fina ni!
Idag blir ännu en söndag av plugg, plugg och plugg. jag har en historiauppsats som ska skrivas färdigt, ett ekonomiprov att plugga till och matte att räkna. Ska dock försöka hinna up på en prommenad i det fina vädret efter lunch, så jag hoppas att det håller i sig!
 
1. Jag är helt kär i dessa naglar! Jag vill införskaffa alla dessa fina färger och
kopiera till 100%. Helst från Essie, men då kommer jag att bli ruinerad...
 
2. Åh, jag vill bo i en liten takvåning i centrala London och ha en balkong exakt som
denna, det skulle vara så mysigt!
 
3. Jag älskar att rita, teckna, skissa och måla, men på grund av allt plugg så har jag inte hunnit
sätta mig ned och göra det på ett långt tag.
 
hitta mig på tumblr: http://thatsellen.tumblr.com
wilma.
Written:

åh, sista bilden<3