Passenger

Update: | ✝ Publicerat i Every day life, Experiences
På torsdagen åkte jag och några vänner upp till Stockholm för att spendera dagen där innan konserten på Fryshuset på kvällen. Så mycket spenderande blev det dock inte, men konserten... Åh, det var underbart.
Om inte annat så känner ni säkert igen Mike Rosenbergs (Passengers) låt Let Her Go som blivit galet populär på sendare tiden. Åh ja, den är fin, men har ni hört alla andra låtar? Jag hoppas att ni har det, för annars går ni miste om något. Passenger har länge varit en av mina favoriter, så att se honom live var helt underbart.
Allt var så fint. Hur han snackade om en massa viktiga och oviktiga saker under hela konserten, hur tyst publiken ibland var så att man till och med hörde luftkonditioneringens surr, och hur vackert det var när alla plötsligt började sjunga. Jag hoppas att ni var där, och om inte så hoppas jag att ni får chansen att se honom någon annan gång!
 
En darrig mobilbild från femte raden
Alice
Written:

Åh vad mysigt det låter! Är inte direkt ett fan av honom men det skulle ju vara kul att gå på en konsert av honom :)

♫♪ sandra - en musikblogg
Written:

åh vad kul!


LORISSA LOVEBOMB
Written:

Jag tycker din darriga mobilbild är helt fantastisk!!


Magda
Written:

fin blogg! allt bra? :D kolla gärna in min blogg och skicka gärna in en litern kommentar! :)